Dag 1 på Gotland

Om vi säger såhär, vi har lyckats ta hela 450 bilder. Men plockar ut några från olika dagar och händelser så får ni se en del av vår lilla resa. Det började med att vi tog bussen från centralen till nynäshamn. Båten gick halv tolv och vi var framme vi kvart i tre. Vi laddade upp med lite godis och festis under båtresan...såklart

 


Utan att veta vart vi skulle ta vägen när vi kom fram så hamnade vi på ett av de finare hotellen på Gotland, nämligen strand hotell om jag minns rätt. Två tjejkompisar till oss bodde där 3 nätter för 6000:- de e mycke pengar, iallafall gemfört med vårat lilla rum, haha som iochförsig låg långt utanför Visby men som bara kostade 600:- per natt. Men vi lyckades smita in där och få 4 hela timmar sömn. Den sängen delade vi fyra tjejer...men redan samma morgon var de tvungna att checka ut.

man ser knappt deras skrivbord...haha såg inte änns golvet, de va fullt med kläder

 
Sedan var det dags för mig och Nora att ta oss ut till vårt vandrarhem så var mycket längre ä vi tänkt oss. Men när vi väl prommat upp till centrumet för att möta Jocke och kevin hade de jäklarna hyrt en bil. Så himla underbart asså. Packningen var så tung, plus att vi handlade och fixade massa annat på vägen. Och vi som hade tänkt yra cykel, haha kan ni tänka er oss två cyklandes mitt i natten ute på en lite väg utan lampor mitt ute på landsbbyggden.. HAHA!



Efter att blivit hem skjutsade utav Jocke och Kevin, började vi såklart att packa upp som tjejer altid gör... de lämnade oss där och åkte till sitt "sovplace". 





Såhär fint bodde vi, faktiskt ganska bra förutom att det låg en ganska bra bit utanför Visby, ca 5,5 km. Efter många timmars resande var vi såklart superhungriga. Tråkigt nog smakade soppa skit, ahah nån konserv soppa... men vi åt mackor istället.



fortsättning följer....








Kommentarer
Postat av: ella

fina modellbilder=)

ha en bra vecka ska bli massa sol=)!!

2008-07-22 @ 23:33:23
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0