Låång måndag

Hellu, massa kommentarer idag det känns superkul. Kom hem för inte alls så länge sedan och är nu hemma hos mamma. Både jag och K tänkte sova här ikväll, orkar inte gå hem sen och kände verkligen för att blogga ikväll.



Ojsan, glömde helt bort bloggen..haha sitter nämligen och kollar runt lite om gotland, som VANLIGT är vi ute i sista sekund. Men det är alltid lite spännande att inte veta exakt hur allt går till. haha (not). Ajja men det ser ut som om vi har klart med båtresa och sovplats FÖRSTA NATTEN, de andra två nätterna får vi väl leka uteliggare. Haha nära, men vi hittar nog nått. (hoppas iallafall jag).

Vi drar den 17 och kommer hem den 21...fast åker den 20 på natten vid halv tolv. Kan inte helt ännu säga att denna resa är helt säker, men på god väg. 

Det gick super bra på jobbet idag, och roligast av allt. Bara för att skryta då, nä men är väldigt stolt över mig själv. Så fick jag 250:- i dricks, vilket inte är så mycket. MEN 100 av dem kom från en gäst, som berömde mig och tackade för mycket bra service. Då blir man ju väldigt glad, och var glad resten av kvällen.

Imorrn är det cafét som gäller, från 11-19. Fan kommer vara helt färdig när veckan når sitt slut. Men gud vad glad jag kommer att vara i aug när lönen kommer.

Jahapp, tänkte gå ut till vardagsrummet nu och umgås lite med min älsklingen. Hare bäst <3 nattti



Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

godnatt!!

2008-07-07 @ 23:33:25
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: annikafinnson

svar: jaha ja, där ser man :] jo, jag var på arvikafestivalen i helgen.

2008-07-07 @ 23:44:22
URL: http://annikafinnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0