Vinn hårfärlängning

Olivia Olsén har en tävling i sin blogg där man kan vinna detta underbara kit. Jag som utbildar mig till frisör tycker sånt är super kul, tycker det är jättekul. På min praktikplats har de den behandlingen och varje gång det kommer en kund som ska göra hårförlängning står jag där och häger. Därför skulle jag vilja vinna detta kit så att jag själv kan hålla på med det hemifrån, kanske tillochmed visa hur man sätter in dem med en videoblogg? Hoppas jag vinner.

Det är rapunzel.nu som sponsrar henne med denna roliga vinst.

Allt detta ingår:

  • 100 slingor med äkta hår av Remy Kvalitet, falfri färg 
  • Värmetång till fästning av slingor 
  • 2st Plastskydd och hårklämmor 
  • 4 klämmor 
  • 1 hårtång 
  • 2 fingerskydd 
  • 1 organisationsplatta 
  • Förlängningskam 
  • INSTRUKTIONS DVD



  • Va med och tävla du med, gå in på 

    http://oliviasv.blogg.se/2008/june/vinn-harforlangning.html#comment

    LYCKA TILL! =)




    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

    RSS 2.0