Går bara och väntar

Tjaaabbba tjenare, sitter nu hemma hos mamma och är bajsnervös. Eller inte nervös men nyfiken som faaaan.
Skulle bloggar tidigare idag, visat alla fina presenter. Men så kommer en snubbe och plingar på dörren och säger att de ska slå av elen i hela huset. JIIPPI! haha, så får visa det en annan dag. 

En av presenterna ska jag iallafall iväg på idag, om ca 2 timmar. Har INGEN ANING om VART jag ska eller VAD jag ska göra. Haha, mamma och mimmi bara står och skrattar hela tiden. Ajja, nu är det inte så långt kvar, ska sminka mig lite nu sen drar vi väl typ. 

Ska självklart ta bilder, och berättar allt när jag kommer hem. För kommer nog inte kunna blogga nått under de tre dagarna. Här är ledtrådarna, 

  • inte tält
  • kanske vandrarhem
  • neråt i landet
  • kallt
  • koskit

Haha ah ni kan ju förstå att jag känner mig förvirrad! Dem är ju så jävla luriga av sig. Haha... Kramis <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0