Jag vann 2:a pris

VINNARNA AV TÄVLINGEN!
2008-06-12 @ 16:15:14
Tävlingen är nu avslutad

Nu tänkte jag presentera vinnarna av tävlingen av de fina smyckerna från www.pandia.se!

Trumvirvel ... haha

1:a priset är ett halsband, armband & örhängen värde 478 kr 
Går till JOHANNA på  inredning.webblogg.se


2:a priset är armband & örhängen värde 288 kr 
Går till 
ALEXANDRA på huumlaan.blogg.se

3:e priset är örhängen värde 159 kr
Går till MELINA på meliinea.blogg.se

Grattis tjejer!

Maila namn och adress till mig så du får smyckerna så fort som möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0