Snorig

Halloojsan, har inte orkat blogga förrän nu. Känner mig ännu mer snorig idag är igår.. också segare. Jobbigt med tanke på att jag ska jobba imorrn, måste krya på mig. Ska försöka slänga i mig så mycket vitaminer som möjligt. 
Har varit hemma en sväng men nu är jag tillbaka hemma hos mami. Ska övertala henne till att ha en mysig tjejkväll, eftersom jag lämnade min tjuriga pojkvän som kvider över sitt tråkiga liv för tillfället. Haha, fan jag vet hur det känns...allt känns bara helt hopplöst, man är trött på allt och vill bara kom bort från allt. Så därför tror jag han behöver vara lite för sig själv!

Brukar ni någonsin känna så? att allt är hopplöst och skittråkigt? 



Bjuder på en härlig och blåsig gruppbild från vår resa... alla förutom mami som tog kortet! =)



Kommentarer
Postat av: MARIA BERGLÖF

Jag har slutat i åttan :)

2008-06-12 @ 15:56:40
URL: http://emariaberglov.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej =) 100:- adda mig på msn om du är intresserad, [email protected]

2008-06-12 @ 16:00:01
URL: http://ninnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0