Andra chansen

Efter att jag jobbat tog jag bussen raka vägen hem till mormor & morfar. Där möttes jag av min mor, far , lillasyster, mormor, morfar och så min lilla pälskling. Melodifestivalen hade redan börjat, men hade bara missat tv nummer. Nu är det så att JAG röstar såklart på Sanna, vilket de flesta som känner mig borde veta vid detta laget eftersom Aleena (kevins mamma) skrivit låten! Men fy fan va dåliga låtar som är med!
Folket får rösta fram sin favorit i melodifestivalen, alltså vem dem tror som vinner allt! Så här ser det ut just nu iallafall.

image280


Fast i och för sig lär det bli andra namn nu när flera av dem som står med på listan åkte ut idag på andra chansen.
Där är en sak som jag vet kommer klä ALLA tidingar imorrn, VEM TROR NI! haha lätt att det kommer stå om att Carola och Andreas åkte ut...säkert en chock för många. Men nånstans tycker jag att dem måste förstå att iallafall hon, Carola alltså har gjort sitt i melodifestivalen sen är hon ju fan sveriges största artist, men de är två olika saker. Tycker inte man ska lägga ner så mycket tid på det..om hon blir sur är hon fan dålig. Kan inte ha att nya artister får chansen!

Nästa lördag är det FINAL! Självklart ska vi dit, måste bara se till att jag har pengar tills dess eftersom biljetten kostar 650 kr. Tur som vi har fixar Aleena bra platser åt oss och sen att vi antagligen kommer gå på efterfesten, fast det är nog inget jag kan lova. Men jag HOPPAS HOPPAS verkligen det...GUD SÅ KUL!

Kan ni förstå om Sanna vinner allt, det är = med att Aleena vinner! PARTY PARTY....cash kommer rulla in. WOHOWIWAAAA ;)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har! ♥

2008-03-09 @ 07:31:59
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: N I C O L E

hehe aaa;)

2008-03-09 @ 08:21:57
URL: http://kiwiz.blogg.se
Postat av: emma

hoppas annalena vinner !!!!

2008-03-09 @ 12:13:20
Postat av: kevin

mammas låt vinner :D

2008-03-09 @ 12:35:05
URL: http://mimmislilla.blogg.se
Postat av: Louise

Coolt att hon skrivit låten! Den är en av mina favoriter faktiskt! :)

2008-03-09 @ 19:05:53
URL: http://lolloz.tjejsajten.se/
Postat av: camilla

om sanna nielsens låt går vidare...... då vet jag inte vad jag kommer göra, FAN HELLER!

2008-03-10 @ 19:58:11
URL: http://camillarudholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0