Fridaaaay

Tjabba tjenare, fan va skönt med helg. Tycker veckorna går så himla fort nu, vilket är helt underbart! (snart egypten)
Idag har varit en helt underbar och skön dag, speciellt det underbara vårvädret. OHHIII i love it...
Har som sagt haft egen hårvård hela dagen. Så Vi började med att göra blekta slingor i mitt hår. När vi sköljde ut det var dem såklart gula eftersom jag är så pass mörkhårig!

Tog en bild så ni kan se före och efter. Det är väl egentligen ingen större skillnad, eller jo i verkligheten är det ju mycket ljusare, men på bild...kameran suger typ! haha

Före:
image275

Efter:
image276

Ser ni någon skillad? Först vart slingorna såklart pissgula, men sedan la vi en färg över, ganska så ljus. Och för er frisörer som fattar la vi en 8 blandat med 8/2 plus 3%. Vi gjorde folieslingor, och bara från öronen och upp så underhåret e fortfarande mörkt. Sedan färgade vi också utväxten och där tog vi en vanlig 6/0.

Tog också en bild på Malin, har klippt ocg slingat henne, men det var ju i onsdags!

image277


Utgångsläget var platina blondt med mörk utväxt. Sen har vi gjort lite fina slingor, som sagt suger kameran så ni kanske inte ser så mycket, men fint blev det!. Åkte hem direkt efter skolan. Hemma möttes jag av min mor och far..(tomas) Dem ska på teater ikväll och kommer inte hem förrän 23-24 tiden inatt så tänkte ha nått lite skoj här hemma! Ingen jävla fest eller så, utan bara ta hit några tjejer.
Älsklingen ska ut med sin vän Anthony idag, dem ska gå på krogen! hihi, så söta.. dem båda har nyligen fyllt 18 så det är därför.

Har två piroger i ugnen kom jag precis på, smart....skithårda blev dem! ATTANS!!! ajja jag är skithungrig så det får duga.

kjam sålänge<3


Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Ni använder inte Wella va? Kanske ni har Schwarzkopf? Låter som det iallafall ;)

2008-03-07 @ 23:23:42
URL: http://kristofferfransson.blogg.se
Postat av: Elisabet

Vad fint det blev! Ha en jättebra dag!

2008-03-08 @ 09:22:57
URL: http://stenvreten.blogg.se
Postat av: tess

snyggt!

2008-03-08 @ 16:48:17
URL: http://tuzze.blogg.se
Postat av: alexandra

svar kristoffer: nej vi använder oss utav SASSOON! ;) också ibland daviness om du känner till det..har slutat med Wella nästan helt ! vilken skola gick du i? kramis

2008-03-09 @ 00:11:57
URL: http://huumlaan.blogg.se
Postat av: Louise

Blev jättefint!

2008-03-09 @ 19:20:53
URL: http://lolloz.tjejsajten.se
Postat av: Jacqueline

Det såg mycket fräschare ut efter, snyggt!

2008-03-11 @ 21:17:27
URL: http://jacquelineengelberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0