Min tisdag

Jaha, då var jag ursäktad då. Känns bra, för ni ska veta en sak och det är att jag är verkligen inte än sådan som vill sno andras idéer, utan är bara lite osmart ibland, tänkte mig inte helt för..att folk faktist lägger ner fler tusentals timmar på sina bloggar, precis som jag! (kanske intem tusentals) men ah! Känns skönt att han har förstått nu iallafall! För denna händelse idag har jag såklart haft besöksrekord, haha över 400 besökare... helt sjukt eftersom det är låååååångt över min dagliga summa. Men det känns kul, trots att det var för en dålig grej men iallafall. Som sagt har jag verkligen lärt mig en läxa och kommer aldrig mer kopiera nått! haha =)

Idag har varit en skön dag, med underbart väder! Imorse hade vi bara introduktion av vår nya period sen fick vi städa båda våra salonger. Vilket är bra eftersom det är vi som kommer vara där mest fem veckor framåt nu då.
Efter lunchen hade vi bara ett litet engelskatest, gansa enkelt. Jag och Bullen drog sedan in till österalm på uppdrag "sök praktikplats" vilket slutade skitbra, VI FICK DET! haha, vi har haft så sjukt tur det senaste två veckorna, först jobbet och nu den här praktikplatsen. Båda jag och Malin hade nämligen ingen, så det var verkligen perfekt läge! Känns mycket skönt att inte behöva leta själv, så på torsdag ska vi vara där vid nio. Mysigast av allt är att det ligger ett café i samma lokal typ, hihi perfekt lunchställe!
Glömsk som jag är har jag ingen hemmanyckel med mig, eftersom jag i princip alltid kommer hem efter alla andra, så har liksom inte tänkt på det på evigheter. Sen idag, är det ingen annan hemma och jag slutade tidigt, så har jag ingen nyckel. Me ganska så tur som jag har var mamma uppe vid macken och skulle hyra ett släp till en sak så fick jag mig en liten prommis upp dit och sedan hem igen!

Chefen ringde nyss och frågade om jag kunde jobba, men jag sa nej... va det fel? hoppas inte. Har knappt sovit fem timmar inatt, så kände inte precis för det! Men imorrn ska jag jobba, från fem till åtta tror jag.
Imorrn har vi as-skön skoldag, nämligen egen hårvård. Jag tror jag kommer att få färga Malin, eller om hon färgar mig vi får se... vet inte om hon är tillräckligt bra, haha SKOJADE! de vet du la bullen ;) haha

Nä nu måste jag ta nått att käka,  funtar på att ta en liten till prommis bort till pizzerian... är ganska så lat av mig, hatar att vara själ, eller oki nu är det skönt. Men mimmi e borta, mamma e borta och kevin har boxning...

kram so looong!


(sen inga sura miner för det som hände...it´s the past now)!




Kommentarer
Postat av: Sussi

Själv klart inte gumman, man måste ju va ledig ibland : )

Glöm nu inte bort att jag oxå vill ha naglar!!!!

Kram Kram

2008-03-04 @ 22:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0