Dagen innan flytten

Heeeejsan, GUD vilket superhumör jag är på, eller haha kanske inte för tillfället för nu håller jag på att hungra ihjäl men annars är jag på bra humör. Älskar vädret som värmer idag. Var uppe redan vid åtta imorse och började packa, tvätta... Imorrn bär det av till lägenheten och på måndag lämnar vi ifrån oss nyckeln. Shit pommes frit. Haha

Efter att ha dushat gick jag ner till mitt rum där jag finner denna jäkel. Haha trodde först det var en geting men sen sa älsklingen att det var en humla, haha min släkting. Nä fy vad läskigt stor den var. Kanske inte ser sådär jättestor ut på bilden, men asså USCH!!!!!! filmade den också, lägger upp filmen senare ikväll!!!

image1601

Ska dra iväg och käka nu sen hem till älsklingen och fixa iordning hans rum, för imorrn ska i princip alla mina grejer in där! Kanske drar och tar en glass eller nått i stan, fan måste njuta av vädret, jag jobbar nämligen heeeela helgen =(

Dagens outfit, somrig och bekväm:


image1605

Sedan min nya väska från Gina, perfekt till ett tillfälle som nu, endast busskort, mobil och plånbok!

Have a nice day, Kramisar A. <3


Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej Gumman!

Jätte fint va de.
Hade massor av sådana väskor förrut, men har kastat dom, dom blev omorderna, å nu är dom morderna igen : (
Hoppas de går bra med flytten nu, och att du kommer trivas.
Imorrn blir de nog jobbigt, + att de ska bli skit varmt imorrn.

Kram

2008-05-08 @ 15:47:59
Postat av: Iman

snygg outfit

2008-05-09 @ 23:16:12
URL: http://iimans.blogg.se
Postat av: Amanda

Fin outfit! Söt humla!

2008-05-14 @ 20:27:07
URL: http://amandiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0