Gårdagens shopping

God morgon, gud så underbart att vakna utav att solen skiner rakt in genom fönstret... Känns som om det kommer bli en helt underbar sommardag! 

Tänkte bara visa det lilla jag köpte igår, nämligen en mysdress från Cubus 149:- per del.

  

Sedan en jättesöt klännning från Gina Tricot. Det sjuka med den var att jag var 100% säker på att en var blå och vitrandig. Men sedan när jag kom hem såg jag att den var svartvit. Och jag ville verkligen ha blå, så vad tycker ni borde jag behålla denna eller byta till blå istället?

 

Nu ska jag snart dra iväg, men inte till plugget utan älvsjö mässan. Vi ska dit med skolan, hoppas det blir kul.
Sedan ska jag som många andra antar jag ha Nationella i engelska idag, muntligt. Sen slutar väl vi efter det... ohh hoppas solen skiner extra då.

Lycka till på nationella och ha en underbar dag, Love A.

Kommentarer
Postat av: Maja

mariott känner jag inte igen.. låg det nära vårt? :)

2008-05-06 @ 09:28:56
URL: http://majapirayan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0