Läggdags

Har suttit här ett ganska bra tag nu, men man fastnar så lätt. Har hunnit läsa en massa nya bloggar idag, och fan vad mycket bra det finns. Tråkigt nog glömmer man (eller okej jag) så fort bort va de heter och hittar därför väldigt sällan tillbaka. Imorrn är det dags för skolan igen, men börjar faktist inte förrän halv elva så det ska bli jävligt skönt.

Vill bara påpeka att det skulle va ännu roligare om ni alla läsare kommenterade mina inlägg, eftersom ni ändå är ett par stycken... Skulle vara kul att få lite feedback =) känns så mycke roligare att skriva då.

Natti natti <3 A

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: Jag tror aldrig jag har märkt den. Så länge jag kan minnas så har jag alltid varit bra på att måla. :)

2008-05-25 @ 23:39:33
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0