Det bara fortsätter att snöa

God dagens, idag kände jag för att stanna hemma från skolan. Vi försov oss först imorse, och när jag väl vaknade kände jag mig inte ett dugg utvilad plus att halsen gjorde rätt så ont. Sov fram tills efter elva nångång, sådär lagom ändå! Nu sitter jag i mitt halv städade rum, inte riktigt klar än. Men eftersom jag och Mumsan delar rum är det en himla massa prylar så det blir väldigt fort dammigt och stökigt. Fast det är nog Mimmi som stökar ner mest, haha.

Kom precis hem från att ha solat, köpte sån där tanning cream också. Ojojoj vad brun jag...men förhoppningsvis försvinner det värsta när man duschat. Just nu ser jag ut som en sotare. Höhöhö

Herregud så härligt med detta väder, för sålänge man klär sig rätt är det underbart att vara ute tycker jag. Och mysigast är när man sitter inne med en varm kopp choklad och bara myser. Hihi

Nä nu måste jag fortsätta städa rummet, annars blir det aldrig klart. Mamsi kom också precis hem, så vi funderar på att möblera om i vardagsrummet nu inför jul, eftersom vi SKA ha en gran i år. Och det har JAG bestämt! hihi

Hörs senare, ha en snöig dag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0