Hard work work...

Morrn Morrn, allt bra med er? Vaknade nyss och är lite småseg. Min säng är sådär jobbigt skön, nästan omöjligt att ta sig upp ur den. Men måste man så måste man. Börjar jobba klockan elva och jobbar sedan fram till halv sju. Sedan måste jag skynda mig som satan till gymnastiken som jag absolut inte vill missa idag igen. (gjorde det förra tisdagen).

Nu har det slutat snöa, men eftersom minusgraderna håller sig kvar blir snön kvar. JIPPI! haha, i love it.
Kommer väl inte hem förrän efter nio ikväll, men vi ses garanterat då! Ha en underbar dag, 

Kramis <3



humlan in action i NEW YORK CITY! :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Snön föesvinner till nästa veckaaa!!! Muahaha

2008-11-25 @ 20:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0