Jag vet, jag suuuger!

Hej & hå i stugan... jaa jag vet. min uppdatering är kass. Men asså ärlig talat de finns ingen tid. Eller jo klart de finns tid, men väljer att spenderar den på annat. Vill ju blogga, men intresset sjunker så fort när man inte har nått att skriva om och när läsarna försvinner. Vilket kanske beror på den dåliga uppdatering, men ska skärpa till mig. Och jag SKA lägga ut bilderna från USA eftersom jag verkligen vill dela med mig utav den resan just för att den var rolig och cool!

Har ännu inte fått kontroll över min dygnsrytm, vilket ni säkert förstår eftersom jag är vaken nu. Är inte änns trött, men på dagarna kan jag sova när som helst. Haha helt sjukt. Har jobbat hela dagen på GBC med en ny anställd, hur gullig som helst så hoppas hon blir kvar, för vi jobbade riktigt bra ihop. Och ska upp om 4 timmar igen och jobba hela dagen. Men jag klarar nog av det.. funderar på att gå och simma efter jobbet, känner att jag behöver lite workout faktiskt. Och simma är inte helt fel. Juste har lite annat som jag ska slänga in i bloggen, nya kläder&skor, skolfoton och usa-bilderna

Så glöm inte att kika in här nu de närmsta dagarna, för nu kommer det lite mer skojiga saker! Nu är det verkligen dags för sängen. Sov så gott ni som inte redan sover. Ses förhoppningsvis imorrn, Natti<3



haha fett cool jag är! 



Kommentarer
Postat av: Helal

Haha... Ja hon berättade det :O)

Såg du bilderna? De blev riktigt bra! Hoppas allt är bra med dig annars... Sofia hälsar.

Cool du är på bilden ;OP

Sköt om dig

2008-11-16 @ 20:41:55
URL: http://hscphoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0