massa snööö

Heeeejj, lika glad som barnen är på julafton när dem öppnar julklappar är jag idag. Haha nä men att det kommit så mycket snö på bara några timmar är otroligt, så länge det är kramsnö är jag nöjd. Men så fort det blir slaskigt stannar jag hellre inomhus alltså. Och kylan är jag inte heller så imponerad utav men snön är så himla vacker. Mysigast är det på kvällen med alla lampor som lyser över den snötäckta  naturen, eller vad säger ni andra? :D

Igår blev det utgång, en rätt så lyckad kväll enligt mig. Jag drog hem till Nora där vi gjorde oss iordning och drog sedan till Fridhemsplan där vi mötte upp bullen, Christianna och andra Malin. Väl där drog vi till Nivå, haha jag kanske luffställe men perfekt ställe att föra på. Vi hade trevligt, sjöng och skojade oss. Träffade också massa annat folk, bl.a från skolan o.s.v Så det var trevligt, efter ett tag kom också Musse och hans vänner. De joinade oss en stund. 

Tror det var runt halv ett tiden vi lämnade Nivå och rörde oss in mot centralen, skildes från bullen och Company och åkte mot slussen. Musse och hans polare blev upphämtade av nån snubbe och drog så där stod jag med Nora inne på donken väntandes på Joe. guuud så långtråkigt detta måste vara att läsa. Haha jaja vi drog iallafall hem till nån flummig snubbe i kärrtorp, spelade lite kort och hade trevligt. Eller själv somnade jag nästan, var så sjukt trött och mina tår hade frusit till is.

Dum som jag är, säg vad ni vill haha tog jag på mig mina nya pumps från Florida, ja jag tror fortfarande att det är sommar ute. Haha nä men gud så många blickar jag fick, och GUD som jag frös. Haha man lär sig utav sina misstag. För kallt var det...

Vi var hemma hos nora runt halv femtiden imorse, och då fick jag tjata på henne ett bra tag innan vi kom därifrån. Det slutade med att vi tog en taxi hem så jag skulle slippa frysa mer om mina små stackars tår.

Vaknade ganska sent idag, gick med norisen till Coktail och fick en varm choklad att ta med. Nu sitter jag här alldels ensam, men ska strax hoppa in i dushen. Ikväll ska vi hem till en kompis till Nora som fyllt år. Lite middag och sånt trevligt. Men det blir nog inte lika sent som igår, eftersom jag jobbar imorrn, plus att jag ska träffa pappsen. YEEEY :D

norisen imorse ute i de häääärliga vädret! haah


humlan leker i snööön






Ha en trevlig kväll allesammans. Kramis <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0