mera Florida

Eftersom jag har tid nu, tänkte jag ladda upp lite fler bilder från Florida. Det är som sagt en massa roliga bilder...de ska ut. Men kanske tar lite tid! hihi Första bilden här nere var typ andra dagen eller nått, träffade en gammal vän till Savannah. Dem tog oss med till Ebor City, tyvärr har jag inga bilder därifrån men den staden var sjukt alltså! Vid två på natten tog dem oss till Perkins där vi hade de riktigt skoj. Roligt gäng!



blekfiiisar


humlan leker paparazzi... haha påväg upp från poolen.


lilla jag...


påväg ner till beachen


i dem höga husen bodde, längst upp! underbaaaart...


på stranden...


lifeguard huset... som på film! haha


Jag & savvi schteker på beachen..


utsikten från vår balkong.


detta såg vi om man kollade rakt ut från balkongen, bilden ovan är om man kollade mot vänster. Och höger var bara havet.


det räcker för ikväll, nu blir det en smörgås sen hopp i säng. Natti<3



Kommentarer
Postat av: Jessica

jättefina bilder :)

2008-11-25 @ 07:27:29
Postat av: cissi.

i vilken stad bodde ni och vad hette hotellet? =D för det verkar verkligen fantastiskt!

2008-12-23 @ 22:34:37
URL: http://ceciliahsandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0