Torsdag

God morning, ohhhhhhh vill verkligen inte gå upp! Speciellt inte nu när man tittar ut genom fönstret, de ser så kallt och slaskigt ut. Usch! Har också en lät huvudvärk, INGE KUL! Magen kurrar, så måste ta något att äta. Igår hade jag bara naglar på förmiddagen, nu har vi äntligen fått lära oss gelé hörrni, igår gjorde Jessie på mig och det blev jättebra för att vara första gången tycker jag. Så om två veckor är det min tur, hoppas de flyter på lika bra för mig. Så fort jag provat på i skolan, kommer jag att få låna hem hela setet, vilket betyder att jag kommer behöva en bunt med provkunder, haha så frivilliga? Bara att skriva upp er i kommentarsfältet, glöm inte att lämna telefonnummer! Till och börja med kommer jag ta nära vänner, känns tryggare så. Men efter ett tag kommer jag att behöva fler. (för att bli diplomerad alltså). 

På fredag fyller norisen år, hon ska då ha maskerad. Har fortfarande inte bestämt mig men har en liten idé. Bara det att de inte riktigt verkar funka då dem sakerna typ är slut överallt. Haha så ska gå till en annat ställe idag, var nämligen i stan igår på butteriks, BR o.s.v men fann inte mina grejer. Så hoppas jag hittar det idag. Fan huvudvärken är inge rolig idag, får se om jag stannar hemma alltså...

Idag kommer vi ha massa att göra inför morgondagen, ska hjälpa norisen att köpa massa saker... måste nog ta och vila mig. Jaja, ni andra där ute får ha en bra dag! kramis<3



Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja ja, vi står i kö redan!!

Ska va först denna gång!



Kram å ha en kul helg! :)

2008-11-27 @ 17:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0