Yetlag

Hallo alla nattugglor, här sitter jag alldeles ensam..eller ja typ. Resten av familjen is sleeping. Pigg som satan är jag, jobbigt att inte kunna sova... Plus att jag är hungrig, usch måste ta något att äta. Imorrn är det söndag, vilket betyder att jag har en del att göra.

Lista:

- Tvätta (om de finns tvättid)
- betala räkningar
- ringa och skälla ut olika bajs bolag som inte fattar när man sagt upp deras skitsaker!
- fixa iordning på rummet
- ladda upp bilder i bloggen
- och soooova...haha om de finns tid.

Får se imorrn hur mycket av dessa saker jag får gjort, helst allt om jag får bestämma. På måndag är det tillbaka till plugget, SUCK! :( nu är det att ta i med hårdhandskarna som gäller när vi pratar om skolan för min del. 

Ska slänga in en pirog i micron nu, hihi mums filibabba! <3



längtar tebax... :(



Kommentarer
Postat av: pappsen

hallåå....är du hemma igen...trodde ni skulle vara borta till nästa helg! hoppas ni hadde kul NY :-)

skönt å ha laddat batterierna ett tag vaaaaaaaa

kramiz

2008-11-09 @ 12:08:00
Postat av: Alexandra

2008-11-09 @ 14:41:34
URL: http://huumlaan.blogg.se/
Postat av: STJÄRNKLART.

Googlade på yetlag, hittade din blogg. Hej från en annan Nattuggla

2009-01-07 @ 20:49:06
URL: http://gd.se/folkfamilj/bloggar/stjarnklart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0