1 oktober

Tjena tjena, läget med er? Med mig är det väl helt okej, rätt så trött och lite stel efter gymnastiken igår faktiskt. Kom precis hem från skolan, som tur var fick jag skjuts en bit hem så jag slapp gå i regnet. Igår sov jag över hos Nora så självklart försov jag mig en timme imorse. Fast kom i tid ändå. Varför jag slutar redan nu är för att jag inte har någon SO, har ju valt bort den kursen. Ska jobba klockan tre, tänkte bara slappa, kolla lite tv fram till dess. Måste ta en dush också. Vet inte riktigt vad jag sak göra efter jobbet, om jag bara går hem eller om det kanske blir en bio. Återstår att se. Ha en fortsatt trevlig och regning dag.

<3love humlisen



Kommentarer
Postat av: Maria J

Sv, Om jag är modell?

Nee, de är jag väl inte, har gjort en del fotojobb, men inte mera än så.. är du?

Jag har mest gjort det för att det är skoj, :)

...

2008-10-01 @ 13:06:13
URL: http://mariajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0