äntligen har vi funnit THE costume

Hej & hå, nu ligger väl dem flesta sweds och sover, eller ah förutom sådana som är duktiga och ska upp och jobba dock. Men alla partande ungdomar och annat skoj folk sover djup nu. Själv tänkte jag precis göra mig iordning för sängen. Imorrn är en stor dag, som jag och Savvi ser fram emot. Haha from now on, kommer jag kalla Savannah för kackerlackan, ett internskämt som jag inte orkar förklara nu. Jag vet, jättetråkigt haha men jaja!

Efter fyra dagars letande efter den där jädrans kostymen har vi äntligen funnit det rätta för just OSS två. Exakt VAD återstår att se för er, haha för vi kommer plåta en hel del. Nä men sanningen är att det varit jobbigt, haha nästan dödligt  jobbigt. Fram och tillbaka, massa olika butiker, provat sjukt mycket saker men allt sög. Tills idag då vi precis hade givit upp och var påväg hem, stannade bara en snabbis påvägen vid ett stort varuhus för att möta en snubbe, och DÄR fann vi vår kostym. Inne på ett jädrans mat/kläd/pryl/alltduvillha butik typ. "superstore"....

Vi båda är sjukt nöjda, och förhoppningsvis är det ingen annan som kommer bära det samma som oss...kanske klä ut sig till nått liknande men vi e BÄST! Haha, jaja nu är det dags för sängen.. NATTIS<3



Kommentarer
Postat av: Sussi

Är de en stor fest ni ska på?



Snö, nja är väl lite o ta i, men storm o en massa regn har kommit.

Imorrn ska de va minusgrader här, men jag tror inte de kommer snö.

Vilken dag kommer ni hem?

Kul att få åka till NY, vilken upptäckts resa du har fått vara på.



Nu väntar vi med spänning på alla coola bilder :)



Kram!!

2008-10-31 @ 12:33:18
Postat av: Anonym

hey sweetie, har du och kevin gjort slut?

2008-11-01 @ 11:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0