Boka biljetter

Halloj, då var det helg igen. Haha så lite som jag bloggar nu för tiden kan man nästan tro att det är helg var varannan dag jue. Kom ganska nyligen hem från skolan. Vi hade färgteknik hela morgonen, så måste plugga lite på det. För snart kommer väl ett prov med allt läraren gick igenom. Vaknade imorse med jätteont i halsen, så orkade inte vara kvar nu på sista lektionen. Gick typ mest dit för att hämta de sista pengarna för vårt flak som vi bokat. Idag ska nämligen depositionen på 5000:- in. Bra jobbat klassen, haha alla de som var kvar och typ aldrig är i skolan kom nu idag på morgonen, perfekt liksom.

Nu måste jag bara gå till banken och se till att sätta in dem på deras konto. Sedan var det klart för ett tag framåt, resten av pengarna ska vi väl betala efter jul eller nått hoppas jag. Nu sitter jag och väntar på att mamma och Savannah ska komma hit för att vi äntligen ska boka våra USA-BILJETTER! Har fortfarande inte förstått att vi verkligen ska åka. Men när datumet är satt och biljetterna är betalda känns det nog mer verkligt. Ska bli så sjukt skönt och KUL såklart.

Förhoppningsvis får jag tillbaka min egna lilla bebis snart, ja datorn då. Och den ska självklart med till USA, inge snack om saken. Mamma har också internet där, så kommer kunna blogga. Och SJÄLVKLART ska kameran med, kommer ta så sjukt mycket bilder jag och syrran hihi ooohhhhhwwwiiiiiiieee...

Nu kommer dem nog snart, tänkte bara passa på att slänga in en sjukt rolig bild enligt mig iallafall. Haha som jag tog en kväll när jag och S var ute, flummade runt lite på stan bara... Gick förbi en av vakterna, så låtsades vi att vi var amerikanare, turister alltså och frågade om vi fick ta ett foto med honom och S då. Och självklart sa han ja...haha kolla resultatet...




HAHAHAHAHHA!!!!!!

kolla hans blick :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0