Hem i brevlådan

Detta fick jag hem i brevlådan häromdagen. Det är två olika typer tabletter eller vad man nu ska kalla det. De ena är kosttillskott, vet inte exakt för vad. Och det andra är vitaminer och betakaroten (vet inte hur det stavas) som gör än brun. Det är 30 kapslar, så tänkte testa den nu inför USA resan och se om den ger någon bra effekt. Lovar att tipsa er om den då. 



Juste, imorrn när de åker kommer de alla ta med sin dator. Så innan jag får tillbaka min, kommer det inte bli nått bloggande. Men förhoppningsvis löser det sig redan imorrn. Det återstår att se.

NATTI<3



Kommentarer
Postat av: Josse

Hejsan :)



Är du inte tillsammans med Kevin längre ?

2008-10-08 @ 13:30:03
URL: http://josefinmork.blogg.se/
Postat av: Josse

Aha vad tråkigt :/ Berodde det på något speciellt ? Ni hade ju varit tsm skit länge :/



Tack så mycket :) Din med :P

2008-10-08 @ 13:51:19
URL: http://josefinmork.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fungerade betakaroten tabletterna? :)

2009-01-20 @ 12:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0