Lördag my friends

Hey babes, hur är det med er? rätt så månnga läsare men inte så många kommentarer. Nu när jag är bortrest såhär är det kul att höra från er alla, hur går det där borta i sverige egentligen :D haha

Soo today ere lördag solen skiner vilket känns perfekt eftersom det varit molnigt och regn i två dagar nu. Plus att vi båda, jag o savvi behövde vila vår hud lite, började liksom bli röd... Igår fick jag träffa min kära bror OCH Sara....och massa andra också men haha dem två som jag saknat mest liksom. De va kul, fick se Sara typ 45 minuter, ahah han käka en middag alla tillsammans. Adam hade ledigt hela kvällen, så de var mysigt att få umgås med honom. Har tagit massa bilder :D

Och nu har jag försökt ladda upp skiten i typ 20 min, och det funkar inte. GER UPP! Nu ska vi käka tacos som lilla Savannah lagat, mums...sen ut och schteka :D

HIhi hare bra vänner <3



Kommentarer
Postat av: Nora

bajsbajsbjas, avis avis avis -.- bläbläblä

2008-10-25 @ 21:29:48
URL: http://norawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0