Tisdag, bara en dag kvar.

God morning, trots min dåliga uppdatering har jag ändå en del läsare. Känns faktiskt kul, och hoppas på att det kan gå tillbaka till så många som jag hade förr innan allt med flytten, resor, och annat. Eftersom jag nu äntligen har fått tillbaka min dator, ja en alldeles ny. Är lika rädd om den som min första  faktiskt, men ah det jag skulle komme till var att jag kommer blogga så mycket som det bara går nu under min lille resa. Kommer också ta en jädrans massa bilder, och DE kan jag lova. Haha, däremot hörde jag från mamsen att de haft lite strul med internet hemma i deras lägenhet. Men hoppas verkligen de hinner fixa tills vi kommer. 

Idag är det ju APU dag, vilket betyder att jag egentligen ska stå på en salong, vilket jag säkert sagt tusen gånger nu. Haha nej men ett antal gånger iallfall. Men jag har ju ingen, vilket är perfekt för har massa jag måste göra idag. Var nere i tvättstugan vid tio, har inte så värst mycket att tvätta, men sedan ska allt torka o.s.v så vet inte hur lång tid det kommer att ta. Men har stugan fram till två. Måste sedan till högdalen för att ta ut pengar, måste också ta mig till forex nånstans i närheten. Har som sagt en del att växla. Har fått för mig att det är billigare att växla typ här än på arlanda.
Kan jag ha rätt? äh jag vet inte...

Jag har som sagt ingen sladd till kameran, men när Savannah kommer hit imorrn har hon med sig sin sladd, kommer då ladda in alla bilder som ligger på kameran nu. Sen så kommer jag kunna uppdatera med bilder i Florida.

Nu kurrar magen, så ska äta lite frulle. Men hörs kanske senare under dagen. Ha en bra dag <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0