Torsdagen

Hallo makoron, hur mås det? hörde att de ska bli snö hemma i Sverige? Hmm hoppas inte, för här är vädret suuuperskönt och har ingen som helst lust att komma hem. Nu går dagarna sjukt fort, känns som tiden bara rinner iväg och vi inte får något gjort. Igår var vi duktiga dock och tog en sväng ner i gymmet, sprang ca 15 min på springbandet, lite benövningar och stretching. Ska fortfarande kunna gå ner i spagat innan julen (mycket med hjälp av gymnastiken då).

Jag har blivit tuggad på under typ tre nätter, haha vet inte om ni förstod det där. Men nått litet kryp, mygg, skallbagge fan vet jag vad det är. Men har massa små röda prickar, ser ut som myggbett, och det kliar som in i satan. Fast de e tydligen för kallt för myggen nu så oh fattar ingenting. Men vi bytte lakan i sängen, skakade allt så inatt fick jag sova ifred. De som ser värst ut är väl min rumpa, haha har nog mer än 14 bett på båda skinkorna...not niiiice!

Idag var vi uppe vid nio nångång, det är nog första vi är uppe så tidigt haha. Vi har varit riktigt lata sen vi kom hit, sovit fram till 11-12 på dagarna. Idag var jag ute på balkongen i den varma solen redan vid 10-tiden, fixade naglarna med mina nya produkter som jag köpte sist när vi var och shoppade. Visar dem sen när jag kommer hem, för nu strejkar min dator igen, så inga bilder nu iallafall.

VI gick sedan ner till gården, solade vidare och simmade ett par längder i vår lilla pool. Det var riktigt skönt, kan ni fatta att det var första gången idag då jag badade i poolen sen vi anlände till Florida! Men har badat i havet flera gånger dock.

Ser ut som att det blir Disney World på söndag, hoppas verkligen det. För de skulle vara så himla kul eftersom varken jag eller Mimmimums vart där förr. Då åker vi dit med två killkompisar, Nick&Nico haha. Eftersom det är en lång bilresa ner/upp eller vad det nu är, så måste vi ju åka bil. Det blir en heldags tripp till Orlando.

Nä nu ska jag hoppa in i duschen, vi ska iväg och ge ett sista försök att hitta halloween kostym, sen ska vi ut och äta middag på Hooters med en kompis till Savannah! :D miss you  NOOOOT! :D haha

CYA<3



 


Mimmi, Lotta, Mamma & jag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0