Fredag

Heeeejsan, då var det helg igen. Shit redan två veckor har gått sedan plugget började, men är fortfarande taggad inför sista året på gymnasiet. Suger med uppdatering, JAG VET! Men ska försöka hålla igång så bra som möjligt. 
Igår var jag, Kevin och Nora på högdalsbadet och simmade. Kevin gymmade och vi simmade hela 30 längder. Var verkligen slut i kroppen efter, men gud så skönt det kändes på samma sätt. Man blir lite stolt liksom. Tog nästan bara 30-40 minuter, sen stängde de badet för simskola då gick vi in i bastun. Himla skönt och avslappnande för musklerna. Igår kväll var vi ute på värmdö hos kevin´s mamma. Hans mormor kom hem från Sydafrika igår, och de har nog inte sätts på minst 5 år tror jag. Vi hade jättemysigt, åt en helt underbar middag och sedan efterrätt. De satte på en film men jag var trött och hade skola idag så gick och la mig.

Det har gått SUPERBRA i skolan idag. Är verkligen supermega glad. Eftersom jag valt bort SO:n så slutade jag redan efter lunch. På morgonen hade vi projektarbete vilket innebär vårt nya företag som vi faktiskt registrerade idag o.s.v 
Har lite mer att berätta om det så tar de e i ett separat inlägg. 

Sitter just nu hemma helt ensam, Jessie åkte precis. Sitter och funtar lite över vad jag ska göra ikväll, ganska fint väder trots allt... Hmm, va ska ni göra en fredag kväll som denna? =)

kramis<3



Kommentarer
Postat av: carolina

tack :) ja den togs på västkusten i sommras!

2008-09-05 @ 17:49:22
URL: http://tengmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0