Hemma hos norisen

Hallå blåbär, sitter hemma hos norisen nu och magen kurrar för fullt. Hoppas hennes föräldrar kommer snart så det blir nån mat. hehe Imorse försov jag mig, haha bra jobbat. Nä men kom kanske bara 20 min sent. Va så himla trött, hade nog mått bättre utav att ha stannat hemma. Efter plugget drog jag hit och har varit här sen dess. Julia & Nora var båda hemma från praktiken idag så dem låg bara här och degade i sängen framför en bra film. Så slängde mig ner på sängen och joinade dem direkt.

Ska hem snart, lisen ringde precis och fråga om jag vill hänga med och äta sushi...lockande...funtar! hmm...syns hemma sen<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej .. gillar din blogg ... :) men skulle du vilja hjälpa mig med en sak ... jag undrar hur man gör för att få in en video från youtube till blogg.se vadfan jag hittar inte det .. jag har försökt med allt :(

2008-09-09 @ 02:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0