Mössprovning inför studenten

God morgon folket, usch så trist att kolla ut genom fönstret en sån här dag, dimmigt och mörkt. Fast det var väl värre imorse antar jag. Själv klev jag precis upp, skittrött och har jätteont nere i ryggen. Himla jobbigt må jag säga, plus att jag hade jättesvårt att somna igår, låg säkert vaken till 2 nångång. 

Ska bara äta lite frulle, klä på mig något slappt och sedan ge mig iväg till skolan. Vi har bara en timme idag då vi ska pröva fram vår studentmössa, haha ska bli kul. Stannar väl och käkar lunch sen hem igen eller nått. Nu e de lite bråttom, 

ha en bra dag<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag frågar igen för du svarar ju inte. Vet du vad som har hänt med norawestman.blogg.se?

Om hon har en ny skulle jag vilja ha adressen till den tack :)

2008-09-23 @ 15:01:32
Postat av: Alexandra

Vet inte vem ja ska svara till: hon har satt lösenord på sin blogg utav flera anledningar!



därför ;)

2008-09-23 @ 21:26:40
URL: http://huumlaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0