Redan träningsvärk

Hallå blå, hemma från gymnastiken.. as-trött och hungrig..Efter plugget drog jag inte till stan, chillade runt lite drog sedan o käkade kebab med norisen i skanstull. Vi drog sedan direkt till gymnastiken, de gick bra och jag är superstolt som började på gymnastik denna termin. Hoppas på bra resultat. 

Idag beställde jag min studentmössa plus massa annart. De hela slutade på 1900:- men de tycker jag det är värt. De är bland de viktigaste dagarna i änns liv tycker jag, eller bland de roligare iallafall. Beställde hem, mössa, mjukiskläder, visselpipa, champagneglas, trosor... o.s.v Beställde såklart den finaste studentmössan enligt mig då, med fina detaljer. Självklart kommer ni få se bild när jag fått den. hihi längtar så enormt...

Nu ska jag nog ta något att äta sedan hoppa i säng. Skola imorrn igen =) natti <3

Kommentarer
Postat av: Helal & Sofia

Tack tjejen... Gullig du är :O) Hoppas allt är bra med dig!

2008-09-25 @ 21:33:11
URL: http://hscphoto.blogg.se/
Postat av: Sussi

Hej Smulan.



Hoppas du mår bra :)

Saknar dig...



Trevlig Helg

2008-09-25 @ 22:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0