Saknar bloggen massa

Hej mina vänner, gud har varit borta från bloggen i flera dagar nu och saknar den massa. haha helt sjukt men det blir ju ett beroende, som en hobby liksom. Helgen har varit helt okej, var ute i vallentuna och jobbade på hela natten lång. Kom hem igår och åkte direkt till jobbet för schema möte. Så ett par tider denna månad fick jag iallafall. Det är full rulle i skolan, massa nytt och kul som kommer igång nu i trean. B.la i fredags började vi med nagelteknik, ska bli himla kul att få lära sig det, kommer nog att fördjupa mig i gelé, så jag i slutändan kan bli diplomerad. På onsdag ska vi också registrera vårt företag, som ännu inte fått nått namn...men nått hittar vi väl på. 

Kom precis hem från centralen där vi har varit och hämtat upp lillebror. Har nog inte träffat han sen maj nångång. Han fyller faktiskt också år idag (grattis brorsan, hihi) så lite släkt kommer hit senare för att heja och fira han. Inte blir han väl hemma så himla länge, utan två veckor eller nått sen drar han vidare till USA där han ska fortsätta studera och jobba. 

Mamsen står och lagar lite mat nu, tur det för magen kurrar på ordentligt. Vet inte hur lång tid det kommer dröja innan min dator är tillbaka i livet, men hoppas inom kort iallafall. Men har jag tur kanske jag får låna lisens dator nångång ibland, eftersom jag har lite smått att berätta och visa... Imorrn är de jobb som gäller, egentligen praktik men har som sagt ännu inte hittat nån praktikplats.. Sen är det dags för gymnastiken imorrn igen, ser fram emot det enormt mycket. För känner att jag verkligen måste träna. 

Lovar med bättre uppdatering så fort som möjligt...much love humlan<3

                          Bild: tagen strax innan sommarlovets slut



Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej Smulan!



Söt bild :)

Ja, naglar, gud va kul...

Behöver du modell, vet du vem :)

Ha en bra kväll med Broder

2008-09-01 @ 19:36:58
Postat av: Anonym

har du och kevin gjort slut ?

2008-09-02 @ 11:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0