Ser fram emot morgondagen

Haaj, (haha internskämt lisa). Har varit hemma större delen av dagen förutom imorse då jag var och fotades med tre andra tjejer från skolan. Dock var det inte Bingo Rimer, tror jag missförstod lite. Haha att det bara var vår lärare som ville skämta lite eller nått. Vi var nere vid söder mälarstrand på en båt. Vi fick fotas utomhus i skitfula långtröjor som det stod "Enskede Gårds Gymnasium" på. Bilderna kommer framförallt att användas nu inför mässan och sedan som PR för vår skola då, också i framtiden. Himla kul faktiskt, fyra snygga tjejer som representerar vår skola liksom. Vem vet har vi tur kanske det hamnar ute på posters på tuben! hihi hojta till om ni ser nått.

Imorrn är det tisdag och egentligen våran praktikdag men tror det kommer vara såhär att varannan gång har vi naglar eller nått. Imorrn har vi iallafall nagelvård/teknik hela dagen. Chilldag verkligen om ni förstår mig. Ser iallafall fram emot det.

Ska kolla film med familjen nu, puss<3



Kommentarer
Postat av: Madeleine

du är så himla söt!

2008-09-16 @ 19:06:19
Postat av: Jackie

håller med

2008-09-16 @ 19:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0