15.12.09


Morrn morrn, okej typ lunch nu igen men men. Börjar iallafall känna mit sådär lagom utvilad nu så det är skönt. Men nu är jag trött på att sitta inne så skall ut på lite små ärenden idag. Bl.a färga håret hos noris i skolan, gratis och bra! För som jag sa tidigare så är jag helt pank nu, känns lite småjobbigt men de ska det snart bi ändring på!

HERREGUD vad det snöar ute alltså, helt sjukt! Otroligt mysigt iof men liiiiite jobbigt när man inte har nån vinterjacka. Tur att man har världens bästa lillasyster som lånar ut sin stora varma vinterjacka till mig, då hon bara har 3 min till sin skola... love you<3

Hörs nog senare idag, ha en fortsatt bra dag! Love <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Vännen vi måste dra ihop tjejerna och hitta på något tillsammas innan du drar till London igen :D

2009-12-15 @ 21:10:31
URL: http://ssjoberg.blogg.se/
Postat av: Sofie

När ses vi vännen ? :)

2009-12-15 @ 21:34:36
Postat av: Sussi

Imorrn får du gå upp tidigt gumman : )

2009-12-15 @ 22:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0