19.12.09



Kolla så mycket snö som samlats i mitt lilla fönster..


Snön den bara faller ned... mysigt om ni frågar mig! Liiite smått frustrerande bara när jag inte har någon direkt vinterjacka. Rätt så kallt blir det ju faktiskt, så idag är det tänkt att jag skall ut och hitta en. Men först på en liten "arbetsintervjuv", mer i förebyggande syfte faktiskt. Har jag tur får jag även några timmar att jobba redan innan jag drar. Har i stort sätt redan fått jobbet nämligen.

Sedan är det dags för dop idag klockan 16:00 och inte vems som helst, utan min lilla Logans dop. Hela familjen kom hit i torsdags, dem ska ju fira jul här med Henrik (pappans) släkt och passar även på att slänga in ett litet svenskt dop.

Ikväll blir det nog utgång vad jag vet hittils, ska bli spännande att se hur det skall gå, klackar och snö? haha blir nog en taxi dit och hem. YupYup, ha en underbra lördag.. hörs kanske senare! Love love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0