29.12.09



Morrn morrn herrskapet, hoppas allt är bra med er där på andra sidan skärmen! Igår var jag inne i stan och fikade med en "gammal" klasskompis inne i stan, vi snackade bara om allt & inget och sedan vandrade vi runt lite. Fick faktiskt med mig en svart heltOK kappa hem för bara 650:-, perfekt nu till London (dock är den inte så varm) men men...

Efter det drog jag, lilsis och Tompa hem till farmor nr 2 ute i Åkersberga, där vi även fick sällskap av faster Ida och hennes pojkvän som vi inte sätt på säkert 3 år. Åt världens godaste middag, som alltid hos farmor och hade supermysigt. Kom hem strax efter elva och då började jag packa, som alltid ute i sista sekund, checkade även in oss på internet o.s.v

Har gjort detsamma denna morgon, även vart nere på skolan och skrivit ut våra boardingpass.. haha också ute i sista sekund. Tur att de inte blev nått strul! Nu tänkte jag ta en liten powernap, känner mig inte helt kry alltså! Vilket känns lite halvt ovärt, men proppar i mig massa C-vitaminer och annat skit. Men lite sömn på det blir prima :D

Tio i tre tar vi bussen från centralen ut till skavsta.. fettttt jobbigt! Men men billigare att flyga därifrån och vad gör inte två fattiglappar som mig och ekorren (Savannah) för att få de lite billigare! ;) Landar runt halv åtta ikväll, då blir vi hämtade av en släkting till S, där vi även kommer sova inatt, så får vi även skjuts till hotellet imorrn när de är dags att checka in.

Kommer nog inte bli nått bloggande under min lilla trip till London, men lovar att dela med mig av allt när jag kommer hem igen! Hoppas ni får ett underbart slut och början på det gamla och det nya året!

KRAMKALAS! <3  & GOTT NYTT ÅR !!!!!

Kommentarer
Postat av: maria

nyårs-bilder vore kul och lite mer update!

2010-01-03 @ 01:13:24
Postat av: Charlie

ge mig dig!

2010-01-04 @ 21:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0