Christmas at Americana








Rätt så mysigt trots allt, det kan vara väldigt extremt men på samma gång väldigt vackert, bara det inte är föööör mycket på ett och samma hus. Kör man ner längs gatan finns det ett par extrema hus, med massor av olika lampor och dekoraktioner så de inte blir mysigt längre liksom, ser bara plottrigt ut. Men Americana (utomhusgalleria) lyckades rätt bra ändå... tycker ni inte?

Dem spelar även julmusik i princip alla butiker, butikerna dekorerar även skyltfönstrerna något enormt, se bilden ovan. Såg även att våra grannar slängde fram julgranen idag, lite väl tidigt enligt mig men men, amerika är amerika haha.

Ska sova nu, nattiii<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0