Då var allt klart!

Då var allt klart, drog iväg till Globen imorse en snabbis med lilsis för att inhandla de allra sista julklapparna, eller ja dem som måste vara med på julafton imorrn. Familjen åkte för en timme sen ungefär med en fullpackad bil, haha och vi som inte skulle göra julen så stor i år.. jaja mysigt skall det bli och är ändå glad med mitt beslut att åka till landet. Dock kommer jag nog frysa ihjäl då jag inte har någon jacka och det var 17 minus där uppe igår men men får dra på mig massor med tjocktröjor, mjukisar och många sockor.. haha!

Har diskat, duschat, packat, och nu sitter jag här för att blogga, förmodligen sista gången nu på två dagar. Vet att mamma tog med sig sin laptop upp till landet även hennes mobila bredband, men man vet aldrig hur samarbetsvillig det är så kan inte lova någon uppdatering under morgondagen.

Nu ska jag iväg till Coctail för att hjälpa Nora och hennes mamma ett par timmar, sista julrushen nu då dem har stängt imorgon. Det är nog full rulle vid det här laget. Ska bli lite mys även lite extra fickpengar till London... ohhhhh knappt en vecka kvar ju, är sjukt taggad! Ska bli såå kul att få komma iväg, bäst att det inte snöar mer så våra flyg blir inställda som många andra blivit drabbade av nu inför julen, inte kul! Nej vi SKA iväg så är det bara.

Så efter att ha jobbat bär det av hem till moster där jag sover inatt, eftersom vi åker upp till landet tidigt imorrn bitti. Kommer ta massa mysiga foton såklart, så glöm inte att kika in i mellandagarn sen!

Massa juliga pussar & kramar till er alla, och sedan sjävklart God Jul! <3

Kommentarer
Postat av: mersiha

fin blogg vad gör du då?:D

2009-12-23 @ 17:44:53
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0