LONDON IMORRN!



Bild lånad från google.

Tiden har gått så sinnessjukt fort, så fort att det redan imorrn är dags för mig och Savannah att dra till London. Känns rätt overkligt än sålänge, men ska bli stört skönt att komma iväg. Att tiden går fort betyder iof också att det snart är dags att dra tillbaka till LA, men ska bli skönt. trots att de kommer bli jobbigt att lämna alla igen! Men men klarade jag det sist, gör jag det denna gång med.

Har ännu ingen nyårsoutfit dock, AJAJ! Men ska in till stan nu en snabbis o se om jag hittar nått, annars har vi tänkt att gå ut i London och shoppa på onsdag, där läääär de ju finnas nått fint att ta på sig! Men nu fick jag bråttom, hörs nog igen senare!

UNNTTZ UNNTTZZ SAVAAANNNAHHH!!!!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Fin blogg :)



Förra året gjorde jag en magic trix och klippet blev en succé på aftonbladet med över 23 000 tittare. Gå in på min blogg om du vill se klippet. Kommentera sedan vad du tycker om den och ifall du vill se fler magic trix :D

Här är en direkt länk till inlägget http://ferhat.blogg.se/2009/december/magiiiiiic.html

2009-12-28 @ 13:59:41
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Fan vad härligt!

2009-12-28 @ 14:46:23
URL: http://hejsanjennifer.blogg.se/
Postat av: Ekorre <3

UUUNTZ UUUNTZ UUUNTZ!!!

2009-12-28 @ 22:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0