Hemma denna lördagskväll


Hejsan svejsan, mår ni bra där ute? Ni är fortfarande massa som läser min blogg, ett par hundra ändå. Vilket är superduper kul, men ännu roligare skulle det vara att få veta VILKA ni är? Hihi så ni som vågar kan väl lämna en kommentar där ni säger vad ni heter, hur gamla ni är o.s.v Så får jag ju iallafall en aning om vad det är för människor som läser min lilla blogg.
 
Här sitter jag ensam på mitt rum, har nyligen tändt lite ljus och ska snart sätta på en film, "Pojkar vill...killar kan!". Började se den i torsdags när jag kom hem från båten, men lyckades väl inte se mer än 5 minuter innan jag somnade, haha så tänkte se resten (typ hela filmen) nu då. 

Igår hade vi faktiskt supertrevligt hemma hos Julia...massa god mat, dryck och himla massa trevliga människor. Kom dit vid sju, skålade lite, de kom mer folk, kompisar och släkt. Superhärlig blandning om ni frågar mig. Sen var det dags för middag, massa småplock, olika ostar, småsnacks o.s.v blev riktigt mätt. Och inte vara det utan så fanns det tre olika efterrätter att välja på också.. supermumsigt var det!

Var kvar ett ganska bra tag, öppnade presenter, sjöng massa snapsvisor och självklart sjöng vi "ja må hon leva" ett par gånger dessutom. 

Har tagit massa bilder, och inte bara jag denna gång...utan kameran gick runt till alla så laddar upp dem imorrn...
Idag har vara varit en sooooftish dag, legat och degat i sängen fram till 3-4, sen in till skanstull en snabbis med Nora, fikade lite och bara dega runt. 

Har också varit och solat 15 minuter idag, började känna mig sådär gulligt spökblek igen..usch hatar det! Men nu känner jag mig genast lite fräschare.

Tänkte lägga in bilderna från kryssningen nu ikväll om blogg.se tillåter...så ses snart igen! kram på er alla<3

Kommentarer
Postat av: DANIEL

Här har du en kille som ofta läser din blogg. Ha en trevlig kväll !

2009-02-28 @ 23:24:28
URL: http://dannejohansson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag läser ofta din blogg ;D 18 år från varberg :)

2009-03-01 @ 09:12:36
URL: http://linneaemanuelsson.blogg.se/
Postat av: jessica

läser din blogg flera gånger varje dag ;D jessica 15 år! :D

2009-03-01 @ 12:14:38
URL: http://josselio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0