Vad hände med Kevin?


Har fått den här frågan flera gånger de senaste månaderna men inte orkat svara på den då jag tyckt att det varit ganska uppenbart, men självklart kan jag inte förvänta mig att ni bara ska förstå utan att jag säger det.

Och det handlar såklart om mig och min pojkvän, men som inte längre är min pojkvän. Jag och Kevin har varit tillsammans fram och tillbaka under ca 5 års tid. Vi har haft helt underbara och minnesvärda stunder, men också mycket bråk och mindre minnesvärda stunder. Vilket de flesta förhållanden går igenom... 

Det var ett beslut som vi båda tog pågrund av många olika anledningar. Det var lite jobbigt i början, många tårar men mest för att det varit jobbigt att vänja sig. 

Nu har det gått ungefär 4 snart 5 månader sedan vi gjorde slut, oj herregud så tiden gått fort! Har inte änns tänkt på att det gått så lång tid. Men iallafall, vi gjorde en hantering och skildes som vänner, eller har väl aldrig riktigt varit ovänner men självklart inte supertrevliga mot varandra.

Det var ju såklart i samma veva som jag flyttade hem hit, och ni som följt min blogg vet att det var ju faktiskt ett tag sedan. Men jag och Kevin kommer såklart inte sluta hålla kontakten, eller vi har absolut inte gjort det. Utan har pratat en del och träffats flera gånger.

Men det har inte förrän nu börjat kännas riktigt bra. Han är min bästa vän och det kommer han alltid att vara, oavsett vad alla andra säger! Han var min första och hittils ända kärlek, och kommer ALLTID ha en speciell plats i mitt hjärta. 

Han befinner sig just nu i Malmö där han jobbar på för fullt för att kunna åka iväg till USA och utbilda sig. Det går otroligt bra för honom, och är SÅ himla glad för hans skull nu. 

Så nu vet ni, vi har fortfarande varandra, bryr oss om varandra otroligt mycket men nu från en vänskaplig sida!

Tror det var 5:an eller 6:an kanske


Best friends ;)

Sommar  2007 aug.


Tror det var 07 men kanske början av 08





We will always be there for eachother! 

TACK FÖR OSS! 

Kommentarer
Postat av: Ellie

Det är riktigt svårt att hålla känslorna i styr när det gäller breakups! Glad för eran skull!

2009-02-10 @ 17:58:32
URL: http://ellierim.blogg.se/
Postat av: Karolina

Din blogg är så otroligt fin!

Fint skrivet om Kevin :)



Kram

2009-02-10 @ 19:01:13
URL: http://Kyouknow.blogspot.com
Postat av: Marty

Okej, du klarar det nog fint! :) Ja, lite konstigt, för oss är det helt valfritt! Jag ska faktiskt inte heller göra den praktiska, väntar ett eller två år. Vill ut och resa och allt annat du vet, haha. Och jag förstår att du känner så om bobby's, en stor och känd salong, man har mkt press på sig! Jag är också på en lugn och mysig salong, helt underbart!



Starkt jobbat av dig o Kevin! Kram

2009-02-11 @ 17:52:22
URL: http://trubbnos.blogg.se/
Postat av: Mushroom

you're so beautiful -

2009-02-11 @ 20:16:52
URL: http://304833089.blogspot.com
Postat av: Anonym

Shit, jag träffade han på stan i Malmö härrom dagen. Tyckte väl att jag kände igen ansiktet.

2009-02-16 @ 23:21:22
Postat av: viniie

Omg.. måste ba säga, ni va skiiiit söta!



puss

2009-05-27 @ 23:40:09
URL: http://veneziias.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hejhej!

Hittade din blogg på Malin Calmebrings designer :)



Vad fint att ni gjort slut på ett sådant sätt, känner igen mig i din situation väldigt mycket men måste säga att du verkar klara det väldigt bra!



Kram :)

2009-07-27 @ 22:04:27
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0