Måndag


God morning, så skööööönt med sportlov! Kom ganska lagom till allt, man började precis tappa krafterna i skolan o.s.v
Idag skiner inte solen lika fint som den gjort tidigare, dock är det ju sjuuukt mycket snö ute. Sitter här och funderar på vilka skor jag skall ta, haha inga kommer nog rädda mig från snön.

Ska precis hoppa in i duschen, käka lite frukost och sedan tänkte jag göra det jag skulle ha gjort för två dagar sen... men inte orkade. Färga ögonbrynen och etc.

Sedan hade jag tänkt att ta mig ut idag, måste till banken, köpa lite grejer, göra syntest osv... Börjar och jobba vid tre och jobbar till stängning, så ses väl då!

Ha en bra start på ert sportlov nu, kramis<3



Kommentarer
Postat av: Hanna!

SV:jo rätt bra,såg hela Wanated och sedan blev jag så trött at jag somnade på den sista,haha lyckat :D



2009-02-23 @ 11:10:27
URL: http://mylifeisbill.blogg.se/
Postat av: Tobias

Skönt med lov är det allt :D

2009-02-23 @ 12:07:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0