Måndagens bravader


Tjolahopp! Ska alldeles strax lägga mig men vill bara lite snabbt gå igenom min dag. Vet inte varför, det är antagligen ganska ointressant att läsa. Men men känner att jag vill skriva av mig lite så därför får ni stå ut med vardagsbabbel...

Provet imorse var väl egentligen ganska lätt, och jag är mycket glad över de 2 & 1/2 timme jag lade den på pluggandet för det tjänade jag mycket på. Men sedan kom det en del frågor som inte fanns med där jag pluggade, utan i våra gamla böcker o.s.v vilket gjorde att jag antagligen kuggade på en del frågor, känns lite jobbigt. Kan inte veta om jag klarar det eller ej, återstår att se. Får väl svar inom ca 1 vecka. 

Efter skolan åkte jag hem och tog en superskön powernap, en ganska lång än...typ 2 timmar. Sen ringde lilla Nora och väckte mig vilket ledde till att vi åkte in till stan för att ta en fika på Wayne´s. Sen var det dags för dansen...

Det var så HIMLA kul idag, minns inte vad självaste dansstilen hette, men de var riktigt skön rytm och man blev sjukt peppad av det. Ville bara dansa mer och mer, och kände hur jag gjorde stegen bättre och bättre. Längtar redan till nästa vecka hihi

Imorrn är det gymnastik som gäller...känner mig stel, har försökt stretcha lite under kvällen men kände att det var onödigt när man inte värmt upp innan. Får köra på hårt imorgon.

Klockan tio ska jag och mamsi kolla på en lägenhet här i bandhagen, inget superställe men bara kolla läget.. 
Nu är det läggdags, kram<3

fruktsallad med lite vaniljvisp skulle inte sitta fel nu...MUMS! 

                  Bild tagen av mig ©

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Jag bara undrar ifall du fortfarande är tillsammans me din kille har inte sett honom i bloggen på länge!:)

kram

2009-02-10 @ 10:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0