Årets första semla

Efter jobbet kände jag suget efter en mumsig semla. Då jag under hela dagen stått och suktats av de semlor som finns på jobbet. Köpte två söta små semlor och som vanligt, tradition enligt mig. Hade jag och mumsan en liten semla tävling. Och den går ut på att: Man äter semlan som den är, med locket på och allt. Och du får absolut inte slicka dig runt munnen trots att det rinner grädde ner för hakan.. Finns väl ingen större logik i denna lilla tävling, utan man får sig ett gott skratt.. Sen mår man rätt illa efter att ha tryckt i sig en hel semla. Men men god var den iallafall...Mimsan vann föressten! haha







Kommentarer
Postat av: Sussi

Åh, du va bara tvungen va... Skit unge :)

2009-01-19 @ 22:28:12
Postat av: Alexandra

Älskar din blogg!!

2009-01-19 @ 22:45:42
URL: http://reden.blogg.se/
Postat av: Savy

Too early!!!

2009-01-20 @ 14:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0