Back to school

Hallelåååja, allt bra med er kära läsare? Kul att läsarantalet ökar, lovar att bättra på mig med inlägg och ska försöka lösa mitt problem med att ladda in bilder. Och hoppas sen på lite mer feedback, vilket ni andra bloggare nog förstår, för får man lite feedback blir det mycket roligare att blogga.

Var i skolan imorse, kom dock 10 minuter försent då jag missade tunnelbanan, men de va första och sista gången denna termin. Jag och Jessie har nämligen gjort en överenskommelse om att bli pluggisar, haha ja vi får se hur bra det kommer gå med det. Men vi börjar redan imorrn, har 4 kapitel att läsa i naturkunskap till nästa vecka då vi får ett stort prov.

Skönt att sluta redan tolv, vilket jag kommer göra varje onsdag framöver 7-8 veckor. Nu ska jag rulla iväg och träffa min bästa vän, vinka av honom vid tåget då han far till Malmö idag. Kommer nog inte ses på över ett år. 

Runt fem ska jag och norisen till Balettakademin på öppet hus, får se om vi ska börja dansa där. YEEEYY! 
Gymnastiken kommer vi självklart fortsätta på, den börjar väl nästa gång. Men nu måste jag rusa, ses senare ikväll!

PUSSGURKA!<3



Kommentarer
Postat av: N.e.r.d

Asså fyfan jag hatar verkligen din jävla blogg!

Så jävla synd om dig Alexandra Norling!

så jävla ful, skryter om din mage, säger att du är ful så folk säger emot..

Fuck of your fucking bitch.

Snorunge som sägs sig vara snygg.

äckliga humla

2009-01-08 @ 14:29:16
Postat av: Sandy

Fin blogg du har!



Kram / http://www.sandracarlsson.blogspot.com/

2009-01-08 @ 19:06:34
URL: http://www.sandracarlsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0