Bara lite mer träningsvärk

Shaa igen då, hemma från dansen... käkat och tagit en snabbisdusch. Sjukt kul att börja dansa igen, något jag nu känner att jag älskar. Har tappat den där danskänslan lite eftersom de var ett ganska bra tag sedan jag dansade, men det kommer nog med tiden för den finns där inne någonstans. Fort gick det, vara bara en timme men räckte mycket väl för mig idag. Känner mig lite bättre men har fortfarande träningsvärken, får hoppas på att den går över till imorrn. 

Vi har en superskön lärare, riktig flippad men de e bara najs och avslappnat. Ganska full grupp, men funkar helt okej. 
Längtar redan till nästa måndag, och nästa tisdag då vi har gymnastik. Appropå det så tänkte ja ladda upp några bilder iallafall från träningslägret, så BRB soon! :D kram sålänge 



Kommentarer
Postat av: Julia

Heej, Jättefin blogg :)

Förlåt om du inte vill ha sånna hära mail men jag undrar om du skulle kunna fixa min blogg så den blir lika fin som din, lovar å ha en länk till din blogg då :)

Tack få förhand !

Kram Julia

2009-01-26 @ 20:29:11
URL: http://juliassecret.blogg.se/
Postat av: Emilie

Fan vad kul =) Jag har terminskort på Danscenter. Tänkte gå på dancehallen igår, men skippade just den och valde att gå på 2 andra kurser istället. Ska nog gå nästa vecka istället. Vad fick ni göra? =) Började ni på någon koreografi?

2009-01-27 @ 11:33:04
URL: http://emiliees.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hopp! Smög förbi din sida lite och upptäckte att du är gymnast och dansare! Grymt kul ju! Har själv hållit på med gymnastik halva livet, både som gymnast och tränare i GT Vikingarna. Och jobbar numera som dansare/koreograf och danslärare! =) Vilken förening tränar du i och vilken dansskola har du börjat köra på nu?

Hoppas du haft en toppenkväll annars!

/Celina

2009-01-29 @ 22:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0