Bättre sent en aldrig...

Satt och kollade igenom lite bilder, då jag öppnande mappen från i julas... Och kom på att jag ännu inte laddat upp dem. Så efter jag inte har nått annat att göra för tillfället, så tänkte jag dela med mig lite utav vår mysiga julstämning. 

Efter min lilla julshopping...

Vår julfrukost..

Vet inte om ni ser exakt vad Mums gör, men hon använder Photoboot på min dator som spegel bara för att alla andra var upptagna av mig, mamma och Tompa. haha flumtjej...
Jag, lillasyster och ett finger..haha

När vi kom dit strax efter tre satt i princip alla bänkade framför Kalle.

Mimmi och kalle kusin väntar ivrigt på maten.. Slåss lite under tiden..

Kusinen Jens slänger en het pose...eller vad säger ni? haha

During the dinner...

Visst ser man att detta är far och två söner... haha, lika som bär!

en av mormors 3 "små" hundar... Han skulle ha heeela soffan!

Mums med hund nr 2, lilla Kalle

Lite julklappar... 


...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0