Finfin julklapp

Vi hade inte sådär supermycket julklappar i år, men fick trots allt en del fina grejer. Men fick en sådär superfin och rolig julklapp av Tompa. Nog den dyraste av dem alla också, haha okej det har ingen betydelse men blev väldigt glad för den! Och de var nämligen ett stativ till min kära kamera. Har ännu inte använt den för något speciellt men ska inom kort göra det. Har nu bara tagit lite provfoton med den, men de är sjukt kul och man kan ta riktigt fina bilder.



Den är från Manfrotto, ett riktigt proffsmärke. Känns ju rätt cool, ska bara lära känna min kamera lite bättre sen ut och fota i naturen etc. 



P.S - har laddat in mer bilder från träningslägret...



Kommentarer
Postat av: Maria

Vad kul! Lägg gärna in lite bilder du tagit med den :)

2009-01-27 @ 21:12:15
URL: http://soloma.blogg.se/
Postat av: Carita

stativ är bäst bäst bäst! :)

2009-01-27 @ 23:38:48
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0