Fullspäckad fredag

Shohej, har försökt ett flertal gånger nu att ladda upp bilder,i omgångar, olika inlägg, olika bilder..men nu verkar den strejka igen. Skittråkigt, för vill lägga ut bilder. Men men vad ska man göra. Nu är det sängdags för mig som gäller men tänkte först bara uppdatera lite om vad som händer imorgon :)

Skola kvart i nio, svenska B, asså ohh orkar inte MEN jag måste gå. Efter det kommer våran "lilla" håltimme på typ 3 timmar, sen har vi projektarbete, alltså ska vi jobba med vårt företag. Så imorrn ska jag ta en kund, eller ah snarare modell. Slutar runt fyra och ska då in till stan för en mysig kväll med lillasyster, det blir middag och sen bio... Återkommer nog efter det.

Hoppas ni alla få en underbar fredag, och glöm inte att vara rädda om era nära och kära! För en dag kanske de inte längre finns kvar där! kram


Bild tagen av : Mig med min  EOS 400D



Kommentarer
Postat av: Tobias

exakt, men ändå cool :D

2009-01-15 @ 23:42:10
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Magnus

Tjenare du...vilket jävla röj det var på bilderna på din blogg, ha ha, jag skall hit igen och kolla.



Jag fotar gärna dig men just nu är jag svårt utbränd, seriöst och tar ett steg i taget, pallar inte boka in för mycket.



Men jag lägger din blogg bland intressanta modeller bloggar.



Om vi gör det så skulle jag vilja att vi fotar lite annorlunda, men ändå vackert och så.



Jag ser framför mig bilder som inte är så sockersöta som de du har nu, de är fina men det blir tråkigt för mig att göra samma.



Jag skulle kunna tänka mig att vi är kreativa tillsammans, kanske fotar dig som uteliggare, försök tänk dig att du ligger bland kartonger och trasor.........men ändå vacker och kanske nån kroppsdel avslöjar din vackerhet.



Jag fotar långt ifrån med coola vinklar så att typ det blir vackra perspektiv i ditt ansikte och så.



Kanske bilder där sminket rinner och du är vansinnig.



Sedan gillar jag att ta bilder på ansikte som är naturliga,



titta på kvinnan på



www.thinkangels.blogspot.com



Hon har ingen aning jag tog den perfekta bilden.



Jag bara följer dig och en vän under nån stund och fotar med objektiv på avstånd, då blir det så naturligt.



Jag har tusen idéer men har svårt med stress och så just nu.........vi kan väla bara säga hej ett tag och fota sedan, snacka lite.



När du vill fota så kan du och en eller nån vän komma till mig, min fru och barns hus och bo här, det kan vara bra att ha vän med känns tryggt.



Jag bor i skåne och vet ställen att fota på.



Men vi tar det isåfall sedan, vill inte lova nåt, nu för då känner jag bara en massa stress just nu.



Jag softar just nu och vilar mig.



Kramar och kul att höra av dig, röjare där.

2009-01-16 @ 00:03:18
URL: http://www.studioblodrod.blogspot.com
Postat av: Magnus

Vad bra....det var det jag ville.



Det är dubbelt.......blodröd, kärlek och död, liv och mord......jag gillar tattoo och blommor.



För mig var det ett sätt att hitta vad jag gillar i min själv, i mitt hjärta och blod är rödd, hjärta är rött, så därav blev det så.



Kram

2009-01-16 @ 00:07:24
URL: http://www.studioblodrod.blogspot.com
Postat av: Josse

Oj aa snacka om förvandling ! :P

2009-01-16 @ 08:32:51
URL: http://josefinmork.blogg.se/
Postat av: :)

skit fint:) vet du namnet på någon som fixar bloggar, som är duktig? :) isåfall säääg:D

2009-01-16 @ 09:50:15
Postat av: Tobias

Vilken mysig bild :)

2009-01-17 @ 00:10:01
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0