Hemma med träningsvärk!!!!!

Hejsan gott folk, hoppas ni haft en trevlig helg. Min har varit väldigt lärorik om man kan säga det så. Och i slutet otroligt smärtsam. Haha, vi kom dit runt halv tio ganska exakt. Fick vårt rum, bäddade och segade lite. Sedan hade vi gemensam uppvärmning som var huuuuuur jobbig som helst. Fy satan vad otränad jag är alltså. Vi var nästan 100 tjejer och killar som var där och tränade. Men äldst var nog jag, sen Nora.. nästa steg var typ 94:or och sedan neråt till 8-9 åringar. Haha så de kanske låter lite konstigt, men vi har haft jättekul och lärt mig massa nya grejer, och speciellt mycket utav att bara kolla på alla småttingarna för dem var helt otroligt grymma. 

Vi tränade fram till tolv då vi fick lunch sen körde vi igen från halv två till halv fem, och därefter var det middag. Jag och Nora var färdiga och sova då men insåg att de var lite fööör tidigt, så hängde runt lite och bara va liksom. Åt lite kvällsmacka runt 8 sen vid kvart över nio räckte det för oss och sa hej till sängen. Somnade dock inte förrän runt elva...men fick många timmar sömn vilket var länge sen för mig. Upp klockan 8 imorse för att äta frukost, körde igång med träningen klockan nio.

Men asså ni skulle bara veta alltså, gissa vilket jädrans träningsvärk vi hade när vi vaknade imorse. FY FAAAAN! Kunde inte änns kliva ur sängen, kände mig som en gammal tant. De va hemskt asså. Det gjorde ont och GÖR fortfarande ont exakt i alla muskler i hela min kropp. Men vi tog oss upp och var med i början av träningen, men de va hårt. Jag krigade för att inte bryta ihop fysiskt, haha min body totalstrejkade..men men efter lunch var vi totaltdöda och degade bara runt de 4 sista timmarna. 

Så himla skönt att komma hem... lite lugn och ro runt om sig plus en låång varm o skön dusch har jag precis tagit också. Pysslat om mig själv lite, fixat naglarna och ska nu färga ögonbrynen... Håller på att ladda in bilderna nu, så dem kommer förhoppningsvis upp snart!

Hej sålänge :D



Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: ja, det skulle det göra! :) skulle vatt mycket roligt! kommer det att dyka upp på bloggen, ska jag vara där och checka!

2009-01-26 @ 15:35:40
URL: http://johannalundstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0