Längsta skoldagen

Hello hello, kom precis hem från plugget och är HELT slut. Idag blir det i säng tidigt, kroppen är svag och börjar känna hur de rinner i näsan. Usch vill verkligen inte åka på nån jädrans förkylning nu när jag är så bra igång med skola och allt...

Imorse hade vi först ett litet oförberett prov i långhår, vi skulle alltså göra en valfri uppsättning och jag fick mitt först MVG denna termin i kursen långhår då, SKITSTOLT! haha, nä men de känns skitbra :D Tog några sumpiga bilder i mobilen, får se om dem går att slänga in i datorn, måste hitta sladden först. Efter lunch hade vi Mode&trender, där vi nu har ett typ av projekt, vi kallar det en "trendanalys". Just nu håller vi iallafall på med ett kollage, som såklart handlar om mode, vårens mode för att vara exakta. 

Jag och Jessie satt i hela 3 timmar och klippte ut massa bilder från olika tidingar, och vi är ännu inte klara liksom. Men men det ska inte vara klart förrän v.10 så det blir nog super. Ska ut i köket och hjälpa mamsen med maten nu, men återkommer senare med mer skoooj o bilder!

Sitter o lyssnar på Dead and Gone med T.I och Justin Timberlake , rätt skön tycker jag. 




Eller vad tycker ni? :)




Kommentarer
Postat av: mikaela

Japp ;) inte svårt alls..

Du går in på intrernet "jordklotet" som finns i mobilen. Min finns i menyem längst upp i mitten. DU går bara in där så kommer du till google och då är det bara att söka på "blogg" så loggar du in dig som vanligt :D

Så gör jag, om du hittar något snabbare sätt sig till ;) annars går det rätt snabbt bara att intrenetet på mobil är segare. Men det kostar iaf inget

Hare bra vi får ses snart <33

2009-01-15 @ 22:32:57
URL: http://miikaelay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0